Sunday, April 01, 2007

April, april!

Varje år försöker jag hitta på finurliga aprilskämt som folk går på. Förra året skickade jag identiska sms till två av mina vänner, där jag förklarade min kärlek till dem och att jag var homosexuell. De gick på det och vågade inte prata med mig. Tyvärr umgicks de med varandra den dagen och kom så småningom fram till att jag hade lurat dem. 

Under året som gått har jag vågat erkänna för mig själv att jag är bisexuell. Ett tag funderade jag över att komma ut idag, få mina föräldrar att tro att det är ett aprilskämt och sedan berätta för dem att jag har talat sanning. När jag nyktrat till kom jag fram till att det var en usel idé och inget jag lär testa. Jag tänker komma ut när jag känner mig redo och inte lura i folk det.

Dagens medieskämt hittas här, utifall att någon tror sig ha blivit lurad.

No comments: